Alla inlägg den 24 januari 2007

Av H - 24 januari 2007 22:42

idag har jag inte varit i lund. skönt att slippa tåget idag. idag när det snöade så pluggade jag till min registreingsuppgift i juridisk introduktionskurs. snö gör mig alldeles varm. jag tycker att det är så mysigt att titta ut i landskapet. naturen bäddas in i ett vackert täcke. skulle nog kunna tänka mig att leva någonstans där det är permanent snö. det bästa med att det är kallt ute är att jag får en bra anledning att använda mina stövlar com är de skönaste och snyggaste som jag någonsin ägt. jag skulle bara hafft en passande halsduk, då hade de vatt pefekt.. jag har gjort allt som hände över mig för den här veckan redan och det känns jätteskön. de betyder i praktiken att jag har (som det ser ut nu) möjlighet att vara social i nästa vecka. dock så nåste jag säga att det helt och fullt hänger på om jag klarade min metafysiktenta som jag skrev i onsdags.. jag är mycket osäker..inför veckoslutet joppas jag bara på en sak: MER SNÖ!!

Ovido - Quiz & Flashcards