Alla inlägg den 15 januari 2007

Av H - 15 januari 2007 21:35

har tittat lite på idrottsgalan och Peter Jide. han är fruktansvärt snygg. jag blir helt betagen. grynet är så smart som säger att att han är snygg. allt det här med att ta guld och att gå i mål, som jag ser guldet som, är inget jag kan göra. om det finns en sak som jag inte är så är det atlet. att röra armer och ben och allt anna har aldrig varit riktigt min grej. så om man nu inte är sportgalning, kan man då gå i mål ändå? ta guld? ja de tror jag att man kan. genom att kämpa för att få det som man vill och sedan se hur ett målsnöre passeras så finns det en möjlighet för oss som är oatletiska.

Av H - 15 januari 2007 18:56

sedan några veckor tillbaka så har jag en helt ny underbar ägodel. min MacBook som är alpvit och har 13 tums skärm och är helt underbart snygg. och bakom detta vackra yttre döljer sig ett geni som inte får mig att känna mig dum i huvet. för första gången i mitt liv så bestämmer jag över min dator och inte den över mig. idag kom mitt antagningsbesked til juridisk introduktionskurs. de kräver att man har PC!! jävla idioter. ja kunde har accepterat de om deras instution var lite men de har ju hundratals studenter! så himla dålig stil att mobba alla Mac älskare som inte pallar med en dator som inte har PMS hela tiden.. detta är en hyllning till min dator och ett stort ris till juridikum som är orättvisa!!

Ovido - Quiz & Flashcards