Alla inlägg den 3 januari 2007

Av H - 3 januari 2007 20:59

det är inte söndag idag. jag önskar att de var de. helgerna är så där konstiga om jag inte skall till skolan. skall på en föreläsning där drottning Kristina skall studera mig i nacken. jag tycker att de känns tryggt. kan inte riktigt fatta att det är nytt år. kanske dags att summera lite. 2006 började bra. jag slutade på mitt usla/tråkiga/hemska telefonförsäljningsjobb. ja har inte aknat det en enda dag sedan dess. i januari började jag plugga. praktisk filosofi. och ja det är inte så konstigt som de låter och jag kommer inte från månen (men jag har förstått att det är vanligt att tro de om filosofi folk...) det var en intensiv termin och jag kom nog ganska snabt in i de hla. jag hade ju ändå hafft ett ganska långs yppehåll sedan gymnasiet. för att ummera den kursen så var den bra. men självklart så var vissa kurser bättre än andra. under sommaren hoppade jag efter många om och men in på mitt telefonförsäljningsjobb. inget smart drag. de var tråkigt var mycket slit och nästan inga pengar. till hösten kallade filosofin igen men den här gången teoretisk. inte alls lika nöjd, har min sista tenta den 17 januari och sedan skall jag läsa praktisk igen och det känns betryggande. mina vänner har betytt mycket för mig under den gångna året. ni har varit där i vått och torrt utan att kväva mig. jag har oxå sakta men sökert insett vilka som kommer att vara med i många år framöver oavsett vilka val jag gör. för att ni kritiserar inte.

Ovido - Quiz & Flashcards