Alla inlägg den 18 januari 2007

Av H - 18 januari 2007 22:54

jag är ingen älskare av teknik när jag inte fattar hur det skall fungera. tex just nu, att jag inte hittar den idiotiska logga ut knappen till min intenetkurs.. jag tror jag blir trött.. efter tentan igår så var jag totalt utslagen. jag gick och la mig jätte tidigt och sov i hela elva timmar. det var underbart! skall in till lund imon och skrivas in till min nya kurs, det skall bli spännande. skall träffa ida och fredrik det var ett tag sen. skall helt enkelt bli en lugn fredag. i veckan har jag skickat in min ansökan till ursprungsutbilfning och jag tycker att det känns riktigt nervöst men samtidigt bra. hade varit kul med en lite annan utbildningsform. på folkhögskola kanske det inte är så hemskt tenta-hispat.. ida, GRATTIS till ditt körkort!! nu är hela din frihet gjord. nu kan du göra vad du vill.. underbart va??!!

Ovido - Quiz & Flashcards