Alla inlägg under september 2011

Av H - 18 september 2011 15:09

den bara fanns där igår. den hemska klumpen. klumpen av rädsla. den som förlamar mig och sårar mitt hjärta. den som får mig att stelna till is. den som får alla de destruktiva tankarna att komma. jag hatar när den kommer och förstör allt. sätter en böld på självförtroendet och drar ner mig i ett svart hål.


imorgon väntar tenta. det känns stort. jobbigt och kittlande på samma gång som skrämmande och stressande. jag ska göra mitt bästa, så ska det bli.

Av H - 18 september 2011 15:06

Innan jag kände dig

Jag har slutat pratat

jag var så van att stänga av

du frågade vem som förstört mig 

och jag gav dig inget svar

jag tog allting för givet

det var något fel på mig

jag måste varit någon annan

innan jag kände dig

Av H - 6 september 2011 13:11

då, för en massa dagar sedan kom det en jordbävning. först nu när efterskalven kommer går det att se allt som varit. se verkligheten och ta in den. se det smärtsamma och försöka att fatta hur ont allt gör.

Ovido - Quiz & Flashcards