Alla inlägg under maj 2008

Av H - 29 maj 2008 09:39

nu är uppsatsångesten ett minne blott och nu är jag bara nervör för betyget. jag vet ju vad jag hoppas på.


ikväll skall jag in i dimman. uppleva festivaldebut och fira sista helgen med gänget. kan och vill än mindre fatta att vi skall spridas vind för våg.  

Av H - 27 maj 2008 13:54

nu är dagens handledningsmöte avklarat. det gick bättre än vad jag hade vågat föreställa mig. kanske börjar jag få lite akademisk vana trotts allt!

Av H - 26 maj 2008 15:34

jag har just lärt mig att de folk som har mest ord för klitoris är maorirena. undrar om killarna får lära sig hur de skall psnetreras. kan inte låta bli att tänka på Tuvalu. där vet de inte ens hur deras underliv ser ut.. än mindre att de kan vara behagligt..

Av H - 25 maj 2008 21:57

svart kaffe med mjölk. mat i magen. nu skall de bli uppsats av!!

Av H - 23 maj 2008 00:05

jag har kippt och klistrat. varit lat. lånat lite gammla kunskaper som jag har.

Av H - 22 maj 2008 19:10

prestations ångesten gör sitt intåg. starkare än väntat. efter ett uppehåll med ont i magen i 3 månader trodde jag att den tiden i mitt liv var över. men ack vad jag bedrog mig.


tänker på Tuvalu. tänker: deras störrsta fiende är inte tiden. den är vår störrsta fiende.  

Av H - 20 maj 2008 09:22

om jag är i skolan frågas det stup i kvarten: "varför åker inte du hem och skriver dn uppsats så att du kan få lite ro?" om jag är hemma frågas de: "varför skriver du inte i skolan så att ni kan diskutera uppsatsen med varandra?" JAG TROR JAG BLIR TOKIG!!!


sedan har min hemma mail krånglat så att när jag skulle gå igenom den efter resan förlorade jag alla gammla mail i min inbox. det är ett jätteproblem som jag inte vet hur jag skall lösa.


ovanpå allt detta börjar jag ge upp hoppet om att min låda som jag skickade från Tuvalu skall komma fram. alltså, ingen underbar Tuvaluansk matta i mitt framtida hem.


om jag räknar bort dessa småsaker är dock livet fantastiskt! TOFA 

Av H - 18 maj 2008 11:48

allt har hopat sig på samma dag. först upptäcker jag att min mobil inte har laddats. 150 kr åt helvete. sedan att det går transporter så sällan hem bara för att det är söndag. jävla skit söndag!

Ovido - Quiz & Flashcards