Alla inlägg under maj 2008

Av H - 15 maj 2008 14:17

bakom hörnet finns sommaren och livet.

livet är inne i en fas när beslut måste fattas.

framtiden behöver stakas ut och planeras. 

Av H - 11 maj 2008 21:11

låg på stranden igår.

sand mellan tårna.

sanden var varken svart, vit eller grön. bara grå som den bara kan vara i sverige.  


tänker mycket på framtiden.

kanske mer förvirrad än vad jag har varit innan. 

har nog aldrig varit så beslutsam och obeslutsam i förut..  

Av H - 7 maj 2008 10:13

sover en massa.

vilar.

pausar.

allt är som lugnet före stormen.

stormen är min rapport.

jag orkar inte skriva.

tänkte börja idag..

fan, jag är så trött..  

Av H - 6 maj 2008 08:46

skall snart tillbaka. kan nog inte riktigt fatta de. är lite nervös. känns lite som när det var dax att börja skolan efter ett sommarlov. men vi ha ju nästan haft sommarlov, eller kanske ändå inte..

Av H - 5 maj 2008 18:54

klapp på axeln

Citat av far: -Hanna de e så skönt att ha dig hemma igen.

dessa ord värmde i hela mig, de var dagens bästa! 

Av H - 4 maj 2008 20:04

när jag vet att du äter glass utan att jag ser dig fattar jag att vi är vänner. vänner förevigt..


tack för att du finns!  

Av H - 4 maj 2008 14:05

sitter i golvet i mitt flickrum. inser att detta rum har jag flyttat från och till otaliga gånger under de senaste 6 åren. äve om det är en fast punkt käns det inte som hemma. bara som en mellandestination eller en vänthall till något annat. jag städar bland posten från de senaste månaderna. samtidigt städar jag bland alla minnen som jag samlat. sluter ögonen då och då för att minnas extra mycket. inser att detaljerna är förlorade i tiden. endast där och då var de unika. försöker att lukta foen och smaka på brödfrukts chipsen. för en millisekund är jag tillbaka. tittar på bilder från resan och gör en resa i tiden. tänker  på framtiden. den är det enda jag har..

Av H - 1 maj 2008 21:50

jag vet att jag är konstig. 

vill dricka mig full som fan.

jag vill fortfarande bli asfull.

vill vakna med minnesförlust och vara bakis.


Ovido - Quiz & Flashcards