Alla inlägg under september 2009

Av H - 17 september 2009 13:04

jag har drabbats av handväskbehov. kanske är det SATC som har gjort det eller är det bara jag. har hittat en liten ögonsten som jag villa ha. sök Anthony på Mullberrys hemsida. jag är fast!

Av H - 9 september 2009 13:24

beslutet att låta Lund och tillhörande akdemiska studier vila gick snabbt. först nu har jag haft tid att tänka över det. förra veckan jobbade jag sex dagar. konstaterar att jag fattade rätt beslut. jag behövde en paus att tänka över allt som hänt omkring mig. bilder och kännslor kommer upp. skönt att jag får tid att ta mig ann dem.


en del av mig saknar Lund. saknar pirret i magen inför en tenta. saknar känslan av bekräftelse efter en tenta. kanske saknar jag bara kännslan av den akademiska prestigen. folkis har inte samma status.


mitt val är fatta och det känns bra. att inte jämt vara jagad av måsten.


det första som händer då jag har lediga dagar på ca 6 månader är att jag blir sjuk. kanske är hostan ett omen? ett tecken som säger: slappna av kvinna du är bra som du är, de akademiska poängen du vill ha finns kvar att ta. glöm inte de.

Ovido - Quiz & Flashcards