Alla inlägg under september 2007

Av H - 28 september 2007 11:43

dagen till ära för att stödja de burmanesiska munkarna hade jag tänkt att bära rött. men en titt in i garderoben konstaterade att mina röda plagg uppehåller sig på annan adress. skit.. jag som hade tänkt att vara lite politisk!

Av H - 28 september 2007 01:37

nu skall jag sova. har skrivit det mesta på tentan klart. skall bara korrekturläsa och skriva pytte lite mer på inledningen... 


det har varit en stillsam dag med tentaläsning, promenad och mat och fika. snart åker jag till norrland och idag har jag även fixat hemresebiljetten.


jag har beslutat mig för att jag skall skaffa Skype. och därmed uppmanar jag även alla vänner att göra det samma så att vi kan prata lite oftare för inga pengar... (snälla ida/fredrik, kan du inte fixa de...) hannah och jag skall fixa detta i veckan som kommer...  


kram  

Av H - 26 september 2007 21:05

har nyss sett idol, det var kul. hoppas att knut åker ut!!

Av H - 25 september 2007 23:17

på måndag skall tentan sändas till Ulf´s mail. jag tror att jag börjar se en struktur framför mig. skönt efter att några dagar varit handlingsförlamad av att jag inte sett en bra ingång till ämnet framför mig.


skall sova nu. oj, vad klockan är mycket... inte bra...  

Av H - 21 september 2007 23:06

Kärlek är vårt livs största glädje och vårt livs största sorg. Den är livet.

- Franskt ordspråk. 


jag inser att det är kört. det finns inget som kan gå i uppfyllelse.  

Av H - 19 september 2007 16:24

jag måste radera ur mitt sinne. trycka delite. fatta att allt bara var en tanke som jag tänkte. jag drömmde om den, och jag såg att det fanns potential för den att blev sann. den var så perfekt att det bubblade i magen och log i hjärtat. istället tog allt en helt annan väg. nu måste jag istället titta på när allt händer och stänga av allt det som jag känner. trycka stop och inse att det inte finns plats för mina drömmar. allt detta för att inte bli galen. men visst fan är det svårt.

Av H - 18 september 2007 08:43

fan, det blir inget filmslut...

Av H - 16 september 2007 11:56

hösten börjar att närma sig. det känns lite konstigt. jag är fortfarande sjuk i min gräsliga förkylning - jäkla skit. skall plugga och vila idag.

Ovido - Quiz & Flashcards