Alla inlägg den 4 september 2007

Av H - 4 september 2007 23:16

idag känns det som om skolan har blivit verklighet. vi har tittat på en film som handlar om problematiken om återlämnande av skallar och andra kvarlevor. skall tydligen se en till på liknande tema i nästa vecka. på eftermiddagen hade vi en mastig föreläsning om utvecklingsteorier. det var mycket info men den var mycket intressant.


korridoren är stillsam men jag börjar störa mig på vissa. köket såg ut som ett bombnedslag innan och jag tog ett tag där även om det var äckligt. jag hatar att städa metrester efter andra.


sedan har vi pluggat idag och imon kommer universitets Ulf. jag gillar honom och jag tror att morgondagen kommer att bli mycket lärorik. 


nu skall jag krypa ner i min säng och sova.  GODNATT!!


PS: ida, tack för att du tar upp ditt bloggande, det underlättar mycket. jag blir jätteglad för kommentarer! DS.  

Ovido - Quiz & Flashcards