Alla inlägg den 9 januari 2007

Av H - 9 januari 2007 23:33

jag tror att det här med blogg är beroendeframkallande. de e inte bra för att jag är en person som gillar att skriva av mig lite nu och då.. men men jag skall nog klara det utan att bli bloggberoende. om jag skulle bli det så kan jag nog starta en stödgrupp med ida.. vad tror du om de?nu är jag snart klar med min hemtenta. jag vet inte om jag skall sitta med den mer i kväll så att jag bara kan korekturläsa den sen nån annan dag. jag har ca 1000 tecken kvara tt skriva, vilket inte är mycket kan jag säga. idag har jag tänkt mycket på filosofin och på vad mina snart två terminer då har gett mig. filosofin ger mig lugn (när det inte är FÖR svårt, vilket det är ibland). filosofin var inget förgivet, den vill försöka reda ut varför allt är som det är och hur vi skall förhålla oss till omvärlden. jag har ofta känt mig så konstig, så lostad, har ofta hört att jag inte tänker som lala andra. om dt finns en sak som filosofin har överbevisat mig om så är det just att det finns inget fel och rätt i att tänka, saken ör bara att vi skall kunna ge goda skäl för det och att det skall vara bra argument bakom.

Av H - 9 januari 2007 21:36

ja ida de kan jag nog inte tacka nej till men det kan inte bli denna veckan.. jag har en helt galen kursare. han har en Canon 400D. jag vill ha en Nikon D80. jag fick fota med den. lite plastig. nej de var en underdrift, jätteplastig och inte riktigt det där härliga ljudet som en systemare skall ge.. inget för mig.. jag gillar nikon. nu så vill jag ha snö. ha tröttat på detta blåande.. och rednande..

Av H - 9 januari 2007 18:12

jag hata att vara självgod. att göra ett försök att marknadsföra mig själv. jag ha svårt att se vad jag kan och inte är bra på. det enda som jag vet är att jag så fruktansvärt gärna vill komma in på österlens folkhögskola till hösten. och jag vet att de kräver att jag säljer mig själv..

Ovido - Quiz & Flashcards