Alla inlägg den 25 mars 2007

Av H - 25 mars 2007 20:49

jag skall lämna in min hemtenta imon och jag måste säga att jag är så redo som jag kan bli. nu får det bära eller brista. kalaset var trevligt. jag är glad att det inte är jag som är 13 år. det var en hemsk tid - hade hela högstadiet framför sig. imorgon börjar ny delkurs. skall läsa original texter av Hume och Kant. de känns svårt och jätteläskigt.

Av H - 25 mars 2007 12:46

om någon timme är det dax igen att äta tårta och en massa andra godsaker. idag är det timothy som fyller 12 år. det skall bli kul.

Av H - 25 mars 2007 03:57

dag hammarskjöld hur dog du? flygolycka eller ett litet skott i huvudet ev en legosoldat? för att reda ut detta hoppas jag att hans ättlingar släpper de bilder som finns på honom som dö så att historien reds ut. en sak är dock klar - denna mannens historia lämnar ingen oberörd. han ger upphov till många frågetecken.

Ovido - Quiz & Flashcards