Alla inlägg den 22 mars 2007

Av H - 22 mars 2007 17:30

nu så hoppas jag att min sommar är räddad. jag har idag sänt in en ansökan till pågens (bröd företag) på lantmannagatan och nu så hoppas jag att ulla skall falla pladask och anställa mig. så nu ber jag till brödkungen så att jag tjänar pengar i sommar!!

Av H - 22 mars 2007 14:44

..besatt, kär i. jag måste tygla mig. jag har kommit på att jag har en besatthet av bruna saker och jeans. ja, jag vet, de låter helt galet. brun kaffeservis, en massa bruna kläder, bruna skor, brun väska: listan kan bli lång. och för att inte tala om min kärlek till materialet jeans. det är jätte bekvämt. har bra passform. blir bara snyggare desto mer som de används. jag jag kan göra listan lång med jeansens fördelar. idag har jag stillat mitt ena behov. jag har köpt ett par jeans. nu så kan det bli sommar imon så att jag kan börja använda dem..

Ovido - Quiz & Flashcards