Alla inlägg den 5 maj 2007

Av H - 5 maj 2007 17:23

idag när jag läste igenom min uppsats drabbades jag at en känsla av tvivel, kommer den att hålla? är den tillräcklig? blir jag motsägelsefull? har jag gjort Luban och co rättfärdiga?


sedan så tänkte jag på om det fanns något som jag direkt skulle vilja ändra och det tror jag inte att jag vill så därför får uppsatsen i stora drag vara som den är. skall bara in och ta ett snack med dan om den på måndag..  

Av H - 5 maj 2007 02:18

sju sidor senare och mycket lite sömn och mycket tankar och själkritiska tankar så tror jag att jag snart är klar med min uppsats. imon skall jag göra de sista bearbetningarna och fila på den för att göra den perfekt. söndagen skall oxå ägnas till de. jag måste erkänna att jag tycker att detta känns super nervöst. skall åka på handledning på måndag och disskutera lite allmänt. skall dock sova nu. GODNATT!!

Ovido - Quiz & Flashcards