Alla inlägg den 2 april 2007

Av H - 2 april 2007 23:39

imorgon skall jag få reda på resultatet på min hemtenta. jag måste säga att de känns lite pirrigt. detta är min första hemtenta i filosofi. jag hoppas att det har gått bra. dels för att jag tycker att kursen var bra samt för att det hade varit kul att se om jag presterar bättre på hemtentor än salstentor. man nu skall jag slå in en present och sedan skall jag sova. godnatt!!

Av H - 2 april 2007 21:52

jag tycker att Hume är tråkig. tanken idag vara att jag skulle ha lästa hans bok idag men det gick inte som planerat. jag blir trött av att bara titta på den. jag är mer intresserad av hans teoretiska filosof helt enkelt. idag har jag varit ute en del. det var dock betydligt kallare idag än igår. idag fyller min kusin 4 år men vi har inte varit där. imorgon är det dags för sista födelsedagen och jag tycker att det skall bli skönt. sista dagen med tårta. jag skulle behöva städa men jag orkar inte.

Ovido - Quiz & Flashcards