Alla inlägg den 7 mars 2011

Av H - 7 mars 2011 23:39

idag var kalendern tom. tre dagar i rad. idag var den sista. jag har vilat och fixat småsaker. köpt skor. varit social. idag har jag bakat. två olika saker. varit på två promenader och solen kom fram i slutet. det blev varmt i ansiktet. skönt. lagat lunch. köpt en tidning. lagat middag. tofugryta med grönsaker och ris. riktigt gott. ikväll gjort mindmaps och planerar framtiden. kanske inte planerar, mer strukturerar upp mina intressen så att jag kan googla vidare och förmodligen hitta rätt. googlar utbildningar. skriver stödord. vad är jag intressead av? förmycket skulle jag tro. har påbörjat behandling av min svamp mellan fingrarna. känns lite bättre. hela dagen förundrats över varför jag knappt har mensvärk. har yogan trollat bort den? inte omöjligt. hade varit underbart. var på konsum och upptäckte att änglamark fått ett stort utbud av ekologiska hygienartiklar. blir glad. kanske kommer planeten att överleva mina barns generation. hoppas de. är lite trött och borde sova. ska de snart.

Ovido - Quiz & Flashcards