Alla inlägg den 6 mars 2011

Av H - 6 mars 2011 23:21

du kom in i mitt liv i helt fel tid. fan. jag släppte in dig. var det smart gjort? sårade jag dig? dubbel fan om så är fallet. hela dagen har jag tänkt på dig och vad du gjort idag. varje dag den senaste veckan när jag gått hem från jobbet har jag stannat och tittat mot ditt hus. har jag blivit galen? helvete oxå. jag måste sms:a dig och ta upp kontakten. då måste jag berätta sanningen om radiotystnaden. om helvetes-hösten. om ljuset. om alla drömmar. om väggen. D jag är rädd som fan nu. vettskrämd. jag är inte knäpp. du råkade bara komma in i fel tid i mitt liv. nu är jag mer redo för dig. är du redo för mig?

Av H - 6 mars 2011 23:08

det finns saker ni inte kan förstå.

jag vet inte ens om jag vill att ni ska förstå.

det gör mig ont att vi inte talar samma språk.

men det blir allt mer uppenbart för mig. jag måste gå.

för min egen skull.

jag behöver andas.

planeras om i jord där era händer inte gödslat.

behöver finna min egen näring.


att jag inte kan stanna är det själ nog?

att känslan säger gå motiverar det tillräckligt?

jag vet inte men jag är trött på att ha garden redo. försvara känslor. jag har mina själ.


vissa möten ger näring.

det är som att batteriet laddas upp.

andra tar. äter energin och förminskar kraften.

sedan finns de möten som varken ger eller tar. de utförs av en barmhärtighet. plikten att de borde göras. det ska bara så vara. gång på gång.


kanske är jag naiv.

det kommer jag kanske alltid vara för er.

men jag måste gå. måste gå.

innan ni helt tar bort mig och laddar ur mig.

förlåt, jag kan inte rå för mina känslor.

jag känner en sorg över de som jag nog inte kan sätta ord på.

en blandning av sorg och skuld.

förlåt.

Ovido - Quiz & Flashcards