Alla inlägg den 12 januari 2009

Av H - 12 januari 2009 21:54

jag gråter en skvätt. spänningar måste liksom ut. konstaterar min trötthet och uppgivenhet. duschar. konstaterar att jag har pms. mår som en konsekvens av det illa och vill kräkas. ögonen känns varma av feber. tittar på galan några minuter för att skingra tankarna. jag skrattar lite. mor och jag pratar i väntan på plattången. jag pustar lite och säger att jag är ledig i nästa vecka. varken jobb eller skola inplanerat som det ser ut nu. hon säger att det kan jag nog behöva. jag har varit så arg den senaste tiden. jag kan inte annat än att hålla med. när jag är trött blir jag frustrerad över saker som jag inte kunnat bry mig om för att jag har haft annat omkring mig. perfektionisten innom mig straffar istället för att berömma. jag är ond mot mig själv. kan inte förstå varför. istället för att vila ut för att kunna ta en massa viktiga beslut är jag en orättvis fan som inte vill svika. varken mig själv eller alla andra omkring. i min kamp att inte svika sviker jag mer och försummar både mig själv och alla andra. förlåt. det är nog inget fel på mig. jag analyserar bara mig själv när jag är trött.

Av H - 12 januari 2009 17:19

över en kopp kaffe pratar vi om saker som vi måste prata om. min flytt och var jag skall bo. alla är sansade. tillockmed jag. ystad vs malmö. för vs nackdelar. jobb vs studier. tyvärr tror jag att malmö blir för dyrt.. kanske blir ystad det kvarvarande alternativet..

Ovido - Quiz & Flashcards