Alla inlägg den 16 december 2008

Av H - 16 december 2008 21:39

jag kan inte fatta det. jag har upplevt ett jordskalv. jag drömmde att jag gick runt i en lägenhet med sneda golv. sedan började väggen och den lilla bokhyllan jag har ovanför sängen att skaka hysteriskt. jag trodde att det var en bomb i väggen så jag springer upp och skriker helt hysteriskt. i hallen möter jag min far som ber mig sluta skrika. hala familjen möts i hallen och sedan går vi alla ner i köket och far särkar både vinden och källaren. radion och tv:n sätts genast på. far gissar på explotion i marken. själv gråter jag hyteriskt. ute på gatan möts alla grannarna.


den i familjen som tog detta hårdast är vår älskade lilla misse Agnes. hon är fortfarande helt uppriven och blir rädd för alla små ljud.. Anges är inte skakanpassad. 

Ovido - Quiz & Flashcards