Alla inlägg den 11 maj 2009

Av H - 11 maj 2009 22:08

okej har inte tänkt på mig så där förut.

bara tänkt: okej, ganska medioker. 

först händer det en gång, och jag förnekar. 

andra gången inser jag att jag nog bör tänka om.


jag sitter där i mina sunkiga ica kläder. 

avskalad. opersonlig. trist. pösmunk.

så händer det igen. 

tänker: kanske bäst att tänka om. 

känns konstigt. 

inser i samma andetag som när jag försöker förneka allt att det inte finns en finare komplimang. 


okej, dax att uppdatera självbilden, Hanna 2.0. 

Av H - 11 maj 2009 11:33

skrev idag ett mail till min handledare och sa att jag lagt uppsatsen på hyllan. såå skön känsla. lite dåligt samvete har jag att jag inte fixade det men nu får det bli så. jag måste vara lite snäll mot mig själv och lyssna på magkänslan.


drömmer konstiga saker om nattet. fattar ingenting. i mina drömmar sker mirakel. 

Ovido - Quiz & Flashcards