Alla inlägg den 3 maj 2009

Av H - 3 maj 2009 12:50

valborg spenderades på ica med inventering. det blev en riktigt lång dag. jag var inte i säng förren efter tolv. sedan blev jag tillfrågad att jobba 1 maj och det kunde jag inte säga nej till. 100% OB är inte att förakta. i lördags skulle jag var ledig men det var en sjuk så jag hoppade in. känns skönt att få ihop lite timmar. jag måste visa fram fötterna nu och visa att jag vill jobba.


i torsdags kom även högkoleprovs resultatet. jag hade skrivit av fel på min lapp så resultatet blev 1.0 denna våren har snittet gått ner. 8.1% av provdeltagarna hade 0.8 vilket är det lägsta på länge. at få hem resultatet känndes på något konstigt sätt lugnande. nu kan jag gå vidare. efter att ha varit helt nere i en månad känns det nu som att jag måsta ta tag i allt igen. jag har tagit mig närmare mitt mål och nu är det en bit kvar. samtidigt skall det bli intressant och se hur gränserna har rört sig. antar att betygsdelen av intagningen gått i taket men undrar hur det annars har rört sig. skall bli spännande. 

Ovido - Quiz & Flashcards