Alla inlägg den 29 mars 2009

Av H - 29 mars 2009 21:33

kaos.

vet varken ut eller in. 

är trött. 

ledsen.

arg. 

vansinnig. 

ledsen. 


jag vet att jag inte borde klandra mig själv. jag vet att det kommer fler prov. det som jag stör mig mest på är att jag inte kände nått. det var som att drivet var bortblåst. jag känner mig snuvad på adrenalinet jag inte kände. att inget verkade klicka. den mentala biten var som borta. och den är på ett sätt allt jag har. 


vet inte vad jag vill. är bara kluven. kanske är det bäst att bara skita i allt och stanna på ica. eller kanske inte. just nu vet jag inte. framtiden känns bara jobbig att tänka på. 

Av H - 29 mars 2009 12:16

igår när jag vaknade var inget rätt. jag var så uppstressad och nervös så jag hade knappt fått en blund i ögonen. tog mig dit. gjorde alla delarna. kännde ingenting. det var som att jag var en docka.


när det var slut började väntan. rättade det orange pappret. förbättring men jag är långt ifrån nöjd. alla tårar som föll igår kändes förgäves. jag siktade mot solen men lyfte aldrig från startbanan. 


alla känslor måste lägga sig innan jag tar nya tag. måste gråta och vara arg klart. 


idag skrev Sydsvenskan om provet. det stod även att oppositionen ville att det skulle satsas resurser på ett Högskoleprov till i år. detta pga all arbetslöshet. det är det enda förslaget som de lagt fram som jag tycker låter bra. 

Ovido - Quiz & Flashcards