Alla inlägg den 19 mars 2009

Av H - 19 mars 2009 19:22

allt känns så rätt men så fel. allt är så dubbelt. ibland vet jag varken ut eller in, upp eller ner. i vissa sekunder är allt glasklart. jag vet att jag har det i mig. oron att det inte skall kommar fram på den sekunden då jag behöver det som mest är gigantisk. samtidigt vet jag att allt som jag någonsin velat ha har jag fått slita för. jag skulle inte vara nöjd med mitt mål om jag visste att vägen vara allt för lätt. 


jag vet varför jag gör allt det här - för att jag vill ha en utmaning. jag vill känna kicken, adrenalinet som pumpar i ådrorna. jag vill uppleva flow. är bara rädd att rädslan fölamar och förmindskar mitt ess - min beslutsamhet och målmedvetenhet.


allt som krävs är totalt 90 poäng. om jag får det kommer glädjetårar falla.  

Ovido - Quiz & Flashcards