Alla inlägg den 15 mars 2009

Av H - 15 mars 2009 20:32

efter att ha hoppat in och jobbat för alla simulanter har det nu blivit min tur. jag har ont i halsen och är febrig. varm kall. varje gång jag blinkar känns det som att det är förvarmt i ögonen. men icke har jag svikit ica idag. (dock med mindre fart) 


helgen har varit bra. först seminarium inför the big test. sedan mat och melodifestival med mina mest hängivna vänner. trevligt var det. jag tyckte att rätt låt van.


idag har jag inte mått prima. på jobbet tog allt så långt tid för att jag orkade inte röra mig fort. hoppas att halsontet skall släppa fortast möjligt. jag hatar att ha ont i halsen. 


pratade med en tjej i gruppen i lördags. hon skall bli läkare och det kräver att hon skriver 2.0 när hon berättade det kännde jag: jag är lyckligt lottad. jag kan unna mig ca 30 fel. det kan inte hon. på ett sätt spreds ett litet lugn innom mig då. varför vet jag inte. kanske för att mitt eget mål blev mer verkligt och greppbart. 



Ovido - Quiz & Flashcards