Alla inlägg den 25 november 2008

Av H - 25 november 2008 21:58

sätter mig vid datorn. har böckerna placerade i hög till vänster om mig. ett block till vänster. pennor i olika färger. blå flikar ligger också där till min hjälp så att jag hittar lättare i böckerna. går in på iTunes. väljer en bra låt att spela om och om igen. stoppar in hörlurar i öronen. sedan öppnar jag ett Word dockumet. och plötsligt är jag där som så många gånger innan.


Hanna, VÄLKOMMEN in i tentabubblan.. 

Av H - 25 november 2008 13:51

jag kan inte fatta det. jag blir så lycklig så att jag blir tårögd. en vän som jag saknat och som sett sidor av mig som jag dolt och sparat kommer till våren att flytta till lund. hon är helt olik mig men ändå så fantastisk så att jag tror att jag bryter samman.


kära sofia, välkommen till skåne! 

Ovido - Quiz & Flashcards