Alla inlägg den 15 november 2008

Av H - 15 november 2008 12:38

den senaste veckans jobb har lagret fyllts av julsaker. glögg, kalendrar, glitter, hyasinter - ja listan kan bli kilometer lång. samtidigt börjar personalen att se mer och mer sliten ut. snyggingen gick hem för att han var sjuk. och en annnan vill bara byta bort dagar för att hon känner sig sliten. och en tredje skall opereras om två veckor och är efter de sjukskriven i två och en halv vecka tror jag. och det blir ju vi andra som får ta allt detta.. och gissa om jag blir överöst med tider! att jobba är givervis både på gott och ont, kontot jublar men jag börjar att bli riktigt trött. har svårt att fokusera i bland och igår somnade jag så hårt på tåget så att jag blev faktiskt orolig. skall inte jobba alls denna veckan för att det passar inte med mina universitetstider- det skall faktiskt bli skönt..

Ovido - Quiz & Flashcards