Alla inlägg den 13 april 2011

Av H - 13 april 2011 23:03

jag vet inte hur det borde kännas så här minuterna efter jag sänt ansökan till VHS om högskolestudier. jag har haft en jobbig dag. kännslorna har inte varit snälla. men jag lät de tona ut. hade jag varit hemma hade jag mediterat men det ger inte kassan på ICA utrymme till. jag tog olika inriktningar och saker som jag är intresserad av. nu kan jag innget mer göra än att vänta. just nu känns det skönt men jobbigt på samma gång. innan jag somnar ska jag göra bodyscanning för att bli av med känslan. mindfullness får mig att leva.

Av H - 13 april 2011 22:25

jag vill inte stanna men samtidigt går jag inte. mitt väsen protesterar i varje cell men jag slår inte näven i bordet och smäller igen dörren. jag tiger och lider. flyr in i en värld som de inte förstår. tentar med bra resultat och klappar mig på axeln. andas ut för en sekund och har fått den bekräftelsen som jag inte krävt av dem som borde ge mig den. när jag befinner mig geografiskt långt ifrån mår jag som bäst och jag går nära mina tankar och känslor. ni kan inte störa mina drömmar eller få mig att vackla. vissa saker ångrar jag att jag berättat för dig. kanske gav jag allt för mycket av mig själv till fel person. för du kan inte få mig att blomma eller få mitt hjärta att slå kullerbyttor. vi är allt för olika.

Ovido - Quiz & Flashcards