Alla inlägg den 5 maj 2010

Av H - 5 maj 2010 21:47

det är så jävla tungt att drömma ibland.

idag är det en sådan dag.


det är så tungt att vilja av hela hjärtat men ändå går det inte ens väg.

idag är en sådan dag.


det är så störigt att känna känslan att det skulle bli bra men ändå finns den inte där.

det är jobbigt att bära på drömmar och börja tveka.

det är jobbigt att ha ett vacklande självförtroende mot sin vilja.

det är jobbigt att vara motiverad om belöningen inte gläntar på dörren.

det är jobbigt att vara stark och målmedveten om ingen tror att du har potential.


idag är det en dag när allt känns jobbigt. självfortoendet som bortblåst och tanken på att kedjas fast vid kassan på ICA kan få mig att vilja ruttna.


idag är en dag när drömmarna bara känns som hinder och inte målsnöre.


idag kan jag inte fokusera. allt känns bara som ett oöverstiglig berg.


jag vill drömma. men mest av allt vill jag att mina drömmar ska förverkligas.

Ovido - Quiz & Flashcards