Alla inlägg den 28 oktober 2007

Av H - 28 oktober 2007 01:01

nu har jag återvänt från norrland och är hemma i skåne. resan till norr var trevlig och det var mycket spännande att lära känna sitt eget land bättre. nu känns det som en självklarhet att åka upp till Jokkmokks marknad. det hade varit så himla kul.


idag har jag mest vilat mig. haft bildvisning för familjen och pakat upp allt som skulle sorteras. pratat lite med ida och träffa är inplanerad på lovet. känns lite konstigt att säga att jag har lov, lite barnsligt på nått sätt, men men det är ett faktum. 


andra projekt inför lovet är att jag skall försöka sätta mig in i Tuvalu och Kiribati. detta för att jag skall ha mer på benen inför samtal om fältstudier. 

 

jag har inte varit så bra på att blogga under resan. jag skall bättra mig. problemet har varit att annat har tagit min tid.  

Ovido - Quiz & Flashcards