Alla inlägg den 11 oktober 2007

Av H - 11 oktober 2007 09:32

idag är det Tuvas födelsedag. sång inledde dagen och jag håller på att tvätta min andra maskin tvätt. måste ha en massa saker med mig hem imon för att sedan skall jag resa till norrland.


vad har annars hänt sedan sist? i förra veckan var det en himla massa festande. alkohol nästan alla veckans dagar. inte bra men socialt. ingen karatefylla, som mårten hade sagt. väntar fortfarande på att vi skall få tillbaka tentan och jag hoppas att det skall gå bra. helgen var extremt inspirerande då vi hade förra årets ursprungare på besök. de gav en himla massa inspiration och jag blev änn mer säker på att jag skall till en ö. underbart. vilken jag kommer att välja beror lite på sjukdommar. 


resan inför norrland skall bli kul och jag hoppas att den skall sammansvetsa klassen. 

Ovido - Quiz & Flashcards