Alla inlägg den 23 oktober 2007

Av H - 23 oktober 2007 18:10

okej, jag har nu varit på studieresa i 9 dygn cirka. alla dagarna har varit sjukt intensiva och jag måste erkänna att det skall bli lite skönt att snarat komma hem och ta en paus.


de första dagarna bodde vi på Samernas Utbildningscentrum i Jokkmokk. att träffa en massa samer och att lära sig om deras kultur var mycket intressant och mycket givande. tiden där var intensiv och det fanns inte mycket fritid att stoppa in i ett så fullt schema.


sedan i lördags natt har vi bott på Övertorneå folkhögskola. annan stämning men trevligt de med. schemat är fullbokat. kunskapen väcker och komplexiteten som finns i olika konflikter kommer tille en klarare bild.


nu skall jag vila för att om en stund påbörjas fest med rosé vin och bastubad för att sedan skall klassen inte träffas på länge.


hejdå!! jag ringer när jag kommer hem!!

Ovido - Quiz & Flashcards