Direktlänk till inlägg 23 juli 2007

Sommar i P1 med Mia Törnblom

Av H - 23 juli 2007 12:43

2007-07-23
Titel: föreläsare och författare
Ålder: 40
Uppvuxen och bosatt i Stockholm.
Debuterar som sommarpratare.

Vägledare i personlig utveckling som skrivit storsäljarna ”Självkänsla Nu!” och ”Mera självkänsla”. Vägleder allt ifrån ungdomar och interner i fängelser till företagsledare. Medverkat som coach ibland annat TV 4:s morgonprogram och TV3:s ”Singelcoacherna”.

– I mitt program ska jag dela med mig av de erfarenheter jag fått genom möten med modiga människor från vitt skilda världar. Jag kommer spela blandad musik som jag tycker om. Låtlista Sommar i P1 Måndag 23 juli 2007 13:05 - 14:30 13:05 STEN CARLBERG SOMMAR SOMMAR SOMMAR UNDERHÅLLNINGSORKESTERN, EGON (DIR) KJERRMAN 13:11 VAN MCCOY THIS IS IT MELBA MOORE ABSOLUTE BOOGIE EVA EVACD5039 13:18 PETER CARTRIERS, SARAH DAWN FINER, ALEX PAPACONSTANTINOU OUT OF THE DARKNESS SARAH DAWN FINER A FINER DAWN ROXY RECORDINGS 1004192 13:25 JONATHAN CAIN, STEVE (1) PERRY WHO'S CRYING NOW JOURNEY SUPER COLLECTION COLUMBIA LSP 980692 2 13:32 PRINCE SIGN 'O' THE TIMES, SIGN OF THE TIMES PRINCE THE HITS 1 PAISLEY PARK 9362-45440-2 13:39 LEROY GREEN, RON KERSEY DISCO INFERNO TRAMMPS ABSOLUTE BOOGIE EVA EVACD5039 13:46 MEJA BECKMAN, S JORDAN, C REEVES LIFE IS A RIVER MEJA BECKMAN MELLOW BY MEJA EPIC EPC 515465 2 13:53 JUAN ESTEBAN ARISTIZABAL LA CAMISA NEGRA JUANES MI SANGRE SURCO 982353 3 14:00 HENRY KRIEGER AND I AM TELLING YOU I'M NOT GOING JENNIFER HOLLIDAY I'M ON YOUR SIDE ARISTA 664 554 14:07 DARREN HAYES, DANIEL JONES AFFIRMATION SAVAGE GARDEN AFFIRMATION COLUMBIA COL 494935 2 14:14 GEORGE MICHAEL FAITH GEORGE MICHAEL FAITH EPIC EPC 460000 2 14:20 STEN CARLBERG SOMMAR SOMMAR SOMMAR UNDERHÅLLNINGSORKESTERN, EGON (DIR) KJERRMAN Mia är en person som varit i skiten. hon har varit missbrukare av både det ena och det andra. men hon har lyckats att ta sig upp ur skiten och göra något bra av sina helvetes år. detta imponerar med henne.  henns röst är intensiv och nästan ibland jobbig att lyssna på men jag tycker ändå att det funkar bra i etern. musiken är blandad och jag har inga direkta kommentarer om henns val.  att lyssna på detta sommar gör att jag blir sugen att läsa hennes böcker!   Musiken: +++okej  Pratet: ++++intressant och blandat  Helheten: +++en mycket stark trea!    

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av H - 19 mars 2012 23:37

river upp minnet. sitter med ett standardtest som ska mäta dig. skriva din intelligens på din näsa. bedömma. dömma ut. skypar med m. hon skriver det är bara resultat på ett papper. hon har rätt. men då tänkte jag inte så. då var allt på blodiga allva...

Av H - 18 mars 2012 17:09

sitter och borde skriva tenta men lyckas inte komma igång. lyssnar istället på Sonja Alden (För att du finns) och blir kärlekskrank och tycker att livet suger och vill hångla. detta är illa, riktigt illa.  ...

Av H - 18 mars 2012 11:44

jag hatar att vänta. tankarna är ena dagen på berget andra i den djupa dalen. frustrationen är på max. jag vill ha ett svar nu. börja planera mitt framtida liv. planera min höst. jag tror att jag blir tokig. vet att det finns massor att fixa men men ...

Av H - 4 mars 2012 21:12

klumpen av oro vaknar önskar att allt var bra. fantastiskt. lugnt. lyckligt något är fel skrämmande fel   försöker förtränga men vill inte så jag släpper fram och varken värjer eller skyddar mig ser obehaget i ögonen.  längtar bort ...

Av H - 11 januari 2012 13:16

friden. tillståndet när kampen är över. friden när det värrsta redan har hänt. friden att inte oron finns kvar mer. friden när hjärat brustit.   friden som den fina och starka. den som övervinner allt. friden som den rädda känslan över ...

Ovido - Quiz & Flashcards