Alla inlägg den 12 september 2010

Av H - 12 september 2010 17:37

imon är det dax för tentavecka. det var ett tag sedan och jag måste erkänna att det pirrar i magen. samtidigt måste det gå bra annars blir jag utkastad från kursen. detta blir den första häcken i detta lopp som jag hoppas ger mig en guldbiljett mot framtiden. jag känner mig ganska säker på att det kommer gå bra. ska inleda imon med att gå igenom och repetera så att jag känner att jag har lite mer struktur på mina tankar.


de senaste två veckorna har det varit så långt till slutmålet att jag har haft svårt att se det framför mig. jag tror att när denna veckan är passerad med klar tenta kommer en ny fas komma. då kommer jag inse att det kommer bli sanning och då kommer jag få mer energi till att kämpa.

Ovido - Quiz & Flashcards