Alla inlägg den 4 september 2010

Av H - 4 september 2010 14:37

det är kanske dags att presentera min nya vän. den är blå. hård och komplicerad. den utmanar mig och är tungvrickande. jag har ägt min lagbok i en vecka och sakta men säkert börjar vi bekanta oss med varandra. att plugga var rätt beslut. det är kul och utmanande och sakta men säkert börjar jag känna mig mer och mer levande. bergeppet fritid finns de närmsta veckorna men det känns helt okej. jag vet att detta kan förändra hela mitt liv. jag valde att gå på känsla. jag valde att hoppa ut i ett hav med känslor som jag är förbannat rädd för. jag hppas att det ska vara ett val jag aldrig kommer att ångra och att det är välinvesterade timmar som kommer att ge mig mitt mål.


visst tvekar jag då och då men jag är bara männsklig. jag är bara Hanna. jag vet att detta blir bra.

Ovido - Quiz & Flashcards