Alla inlägg under februari 2009

Av H - 9 februari 2009 23:10

minst en gång om dagen hör jag orden: ekonomisk kris i sverige. men inte verkar det som att de har slagit så nämnvärt på lägenhetsmarknaden. kanske mer på hussidan men lägenheterna är fortfaranda tokdyra. mäklarna må jag säga är en konstig grupp. känner mig lite tveksam till deras objektiva och prisvärda jobb. de jobbar på provision och de kan inte förnekas.


om jag fick en miljon i handen nu skulle jag bums köpa en lägenhet.  

Av H - 9 februari 2009 15:06

ingen kurs idag pga sjukdom. jag vilar. läser bok. får ett bakryck. muffinsen blev underbara..

Av H - 9 februari 2009 08:48

nu har jag anmält mig i två bostadsköer. skall ställa mig i fler denna veckan. känns skönt att ha kommit igång. sedan att de kan ta någon månad känns inte som större panik. så länge jag vet att det händer nåt blir jag lugnare.


nu är tentorna över och jag kan andas ut lite. ställer in siktet på högskoleprovet. lite nervöst faktiskt. 

Av H - 3 februari 2009 10:08

igår var jag på uppsatsinfo. det gick ganska bra. det var 5 killar jag och två mannliga lärare. alltså, jag och en gubbmassa. lärarna drog interna vitsar och de tycker jag sådär om..


sadan blir jag så trött. bara för att jag är tjej tror de att jag tycker att vissa saker är intresanta, de föreslog att jag skulle skriva om den liberala abortlagstiftningen och hur de går i motsatt riktning med lagförslaget om att straffa kvinnor som dricker förmycket under graveliteten. visst intressant - men bara för att jag är den enda påtentiella mamman i salen inte ett ämne för mig. 

Ovido - Quiz & Flashcards