Alla inlägg den 23 augusti 2007

Av H - 23 augusti 2007 20:13

de senaste två dagarna har varit så fulla med intryck så att jag vet inte vart jag skall starta att berätta.


i skolan är det ganska slappt. vår lärare Mats berättar en massa kul hela tiden och han är en riktig klippa. han verka himla hungrig på ämnet och det tycker jag känns betryggande. i skolan får jag (tycker jag) det bästa av två saker, dels universitets poäng och samtidigt slapp och pratglad gemenskap. (även om jag har lite dåligt samvete för att jag pratar för mycket ibland)


på internatet har jag hamnat i en korridor med himmla goa typer. min rummis kommert från stockholm men hennes föräldrar har ett hus på österlen. sara som jag pratat en massa med går på afrika och kommer från Härnösand. sedan har vi 5 killar tror jag, en flytta in idag. seadn har jag träffa en Hannah till, vilket inte har hänt mig så himla många gånger.


jag känner att detta året har all potential att bli superkul och underbart. jag hoppas att den drömmen blir verklighet... 

Ovido - Quiz & Flashcards