Alla inlägg den 9 augusti 2007

Av H - 9 augusti 2007 12:22

igår blev jag 21 år. jag måste säga att nu börjar jag känna mig mer och mer vuxen. har jag förlorat mitt barnasinne!!??


dagen startade med sång och jag vaknade till sång, vilket är ovanligt då jag brukar vakna till lite innan. öppnade nästan mina presenter helt yrvaken och det var ganska mysigt. fick en massa bra att ha prylar av familjen: Mjukisbyxor, tröja, pygamas, mys-filt, skriv bok (karolina sa att det var viktigt att jag inte missar något som händer under de kommande året). och som vanligt hade en bekant lämnat en luten gåva i brevlådan, i år var det en osthyvel och en skärbräda.


dagen fortsatte med utefika och jag tror att det kanske max har hänt fem gånger på 21 år. sedan hörde karolina och jag på Sommar ute i trädgården.


vid sju tittade lite gäster förbi: mormor och morfar, elsa, britten, åse och timothy. och sedan eftersläntarna rasmus och robin. det blev en bra kväll med mycket fint väder. och det hör inte till vanligheterna kan jag berätta. detta är nog den ur väderhänseende bästa födelsedagen någonsinn. 

Ovido - Quiz & Flashcards