Direktlänk till inlägg 10 december 2007

PADI Open Water Diver

Av H - 10 december 2007 09:58

gårdagen i havet gick bra. jag var trött från början men när jag väl kom ner i vattnet kändes allt bra.  det blev totalt två dyk. det förta med bara övningar och det andra bara en lugn simtur, den var lite kylig men annars gick det fint. så nu har jag dyk-cert. jag är himla stolt över mig själv, och jag har idag en fruktansvärd träningsvärk.

 
 
Ida

Ida

12 december 2007 00:15

Hej hej hej!

Haglöfs Matrix 40/50 liter tyckte jag var grym:
http://www.haglofs.se/prd/visaprod.asp?ID=1183&nid=18&lang=sv&CatNr=366&CatNr2=367&xCatNr=&NP=&Q=&HMtrl=&Str=&show=&ak=&nid2=122

Jag blir sjukt sugen på att skaffa cert! Men det känns som en ekonomisk och tidsmässig omöjlighet. Men det hade varit så grymt.

Hur går det med bokandet av flyg? Vi fick våra e-biljetter idag! Och imorgon ska jag nog ta och skaffa nytt pass. Det känns bara så jobbigt att säga att jag slarvat bort det gamla. Tänk så kan jag inte få ett nytt utan att lämna in det gamla och få det makulerat? Hjälp, vad gör jag då?

Så, hänkar du med till Jeriko på lördag? Och så dricker vi en massa drinkar och lyssnar på Familjen här först.

Kram

http://violita.bloggagratis.se

 
Ida

Ida

19 december 2007 23:36

Saken är biff. Det blir nyårsfirande här. Tanken är att det ska vara opretantiöst, enkelt och mysigt. Vi kör knytis men inte nån jättemiddag utan mer ost/kex/tilltugg/portvin. Kanske spelar lite spel. Så ta med nåt du tycker kan passa och så får vi se hur kvällen artar sig. Kram

http://violita.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av H - 19 mars 2012 23:37

river upp minnet. sitter med ett standardtest som ska mäta dig. skriva din intelligens på din näsa. bedömma. dömma ut. skypar med m. hon skriver det är bara resultat på ett papper. hon har rätt. men då tänkte jag inte så. då var allt på blodiga allva...

Av H - 18 mars 2012 17:09

sitter och borde skriva tenta men lyckas inte komma igång. lyssnar istället på Sonja Alden (För att du finns) och blir kärlekskrank och tycker att livet suger och vill hångla. detta är illa, riktigt illa.  ...

Av H - 18 mars 2012 11:44

jag hatar att vänta. tankarna är ena dagen på berget andra i den djupa dalen. frustrationen är på max. jag vill ha ett svar nu. börja planera mitt framtida liv. planera min höst. jag tror att jag blir tokig. vet att det finns massor att fixa men men ...

Av H - 4 mars 2012 21:12

klumpen av oro vaknar önskar att allt var bra. fantastiskt. lugnt. lyckligt något är fel skrämmande fel   försöker förtränga men vill inte så jag släpper fram och varken värjer eller skyddar mig ser obehaget i ögonen.  längtar bort ...

Av H - 11 januari 2012 13:16

friden. tillståndet när kampen är över. friden när det värrsta redan har hänt. friden att inte oron finns kvar mer. friden när hjärat brustit.   friden som den fina och starka. den som övervinner allt. friden som den rädda känslan över ...

Ovido - Quiz & Flashcards